Ny design

Hej hej, läget ?
Själv så har jag precis vaknat så jag har knappast tvättat ansiktet, snacka om att vara data besatt. Iaf är hemma hos Eli nu, men har faktiskt inga plander för dagen, så vi får se hur det blir.
Alltså egentligen vet jag inte ens vf jag bloggar, det låter sjukt jag vet. Asså jag vet ju varför jag bloggar, men jag ser inte vad det intressanta är för er läsare, liksom läsa om min vardag, vad är det roliga med det ?
Förresten så är ny design på G. Men jag har faktiskt ingen aning om när den blir färdig, eftersom det är den snälla Asia som ska göra den till mig :D

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Det är skönt att vara "planlös" ibland med haha ;)

2011-10-09 @ 13:37:12
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Felicia

fin blogg! :)

2011-10-09 @ 13:40:40
URL: http://Fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!