Dötts trött !

Hej på er :D
Skolan började idag, vi började klockan 9 och slutade runt 12. Och jag kan säga att jag var helt slut, somnade och hann drömma till och med :O
Eli ville boka tid för att fixa sina naglar, Yasmin ville typ byta ett plag och jag och Ismahan ville inte gå hem, för då skulle vi decka fint, så vi åkte till Kista. Ja vi gick lite runt och därefter gick vi till donken och åt mat, mums !! Och eftersom jag var DÖTTS trött så åkte vi tillbaks hem efter drygt 2 timmar. Men jag har än inte sovit, försöker hålla mig vaken tills klockan 20 och sen kan jag sova :P Haha
Haha drogad ...

Kommentarer
Postat av: sima

love you <3 man ke nafahmidam che be chi lol

2011-10-08 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!