SL -.-

Tjena :D
Efter tandläkaren åkte jag och Eli in till stan. Och gud vilken jobbig resa !!! Vi tog världens längsta omväg... inte så att vi inte vet hur man åker in till Stan men vi visste inte vart hamngatan var, så vi sökte det på sl och då fick vi en vägbeskrivning, och den vägbeskrivningen var den dåligaste man kan få !! Men vi kom ändå fram efter 1 timme, haha. Jag lämnade tillbaks ett block och köpte ett annat !
Sen så åkte jag till Willys med min pappa, och nu så är jag hemma hos honom. Snart så ska jag gå med Eli till grillen och därefter gå hem och plugga, hej så länge :D
Ps. Jag drev om statistiken, jag har inte ens i närheten av 1000 läsare, haha
En sån block köpte jag :D

Kommentarer
Postat av: Em.

vad är sommar för dig?

Visa det med en bild i min tävling :)

2011-08-24 @ 00:17:56
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Fint block :) Gillar färgen!

2011-08-24 @ 12:12:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!