Asal :)

Tjena :D
Det var länge sen, men har verkligen inte pallat blogga, haha.
Under de här dagarna så har det inte hänt så mycket faktiskt. Man vaknar klockan 7, fixar sig, drar till skolan, kommer hem runt 15 och är dötts trött, sover, pluggar osv. Men jag har faktiskt varit sjuk och är det fortfarande, tror inte att jag ska dra till skolan imorgon, FUCK ! Då får man göra extra mycket hemma istället. Ja, men så får det bli :P
Snart så ska jag sitta och plugga, och efter det så kommer jag göra det vanliga, sitta och facebooka :P Haha
Det blev ett kort inlägg. Men skrev den bara för att en tjej som heter Asal bad mig göra det i Facebook. Hon är så himla söt !!

Kommentarer
Postat av: Asal

du är söt & snäll gumman <3 hihi

2011-08-31 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!